دو خبر از تلفنيکا و موتورولا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”فرانسيسکو رومن “مدير عامل شعبه اسپانيايي وودافون ضمن ارايه اين  درخواست به رگولاتور ارتباطي  اسپانيا گفت:اين اپراتور نياز دارد حداقل سهم بازار خود را به ۴۰ درصد برساند.وي افزود : تلفنيکا هم اکنون ۶۰ درصد از سهم بازار کاربران خطوط اينترنت تلفن قديمي را در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”فرانسيسکو رومن “مدير عامل شعبه اسپانيايي وودافون ضمن ارايه اين  درخواست به رگولاتور ارتباطي  اسپانيا گفت:اين اپراتور نياز دارد حداقل سهم بازار خود را به ۴۰ درصد برساند.
وي افزود : تلفنيکا هم اکنون ۶۰ درصد از سهم بازار کاربران خطوط اينترنت تلفن قديمي را در اختيار دارد در حالي که وودافون تنها ۳درصد از سهم اين بازار را دارا است.
وي افزود:اپراتور “اونو” و “اورنج “نيز به طور مشترک ۱۰درصد اين بازار را در اختيار دارند.
رومن گفت:شبکه فيبر نوري اين امکان را در اختيار تلفنيکا مي گذارد که سرويس هاي اينترنت را با سرعت بالا در اختيار کاربرانش بگذارد.
تلفنيکا (مووي استار) اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين و… سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد.که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اسپانيا تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۵۰ميليون و ۷۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۱درصد است.اين کشور چهاراپراتور تلفن همراه دارد که وودافون با بيش از ۱۵ ميليون کاربر رتبه دوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است.
همچنين در خبرها آمده است که شرکت آمريکايي موتورولا بزودي گوشي تلفن همراه MOTOJEWEL را به بازار ارايه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” اين تلفن همراه که مخصوص دختران به بازار ارايه شده تا ماه نوامبر در بريتانيا به بازار ارايه مي شود.
از قابليت هاي اين تلفن همراه مي توان به مديا پلير۱۱، دوربين ۲ مگاپيکسلي با زوم ۸ برابر، فن آوري “کريستال تاک” براي وضوح بيشتر صدا در هنگام مکالمه، بلوتوث استريو و سيستم پيام کوتاه MMS، SMS و Push Email اشاره کرد.
اين تلفن همراه توسط “کارفون وارهوس” در بريتانيا عرضه مي شود و در مورد قيمت آن هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
۱۳۴/ ۱۱۲ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا