همکاري” ويرجين موبايل” و “بازد” در زمينه سرويس هاي موقعيت ياب

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، الجي اعلام کرد با استفاده از راهکارهاي بازد در نظر دارد سرويس ها پايه موقعيت ياب سرگرمي را بر روي تمام گوشي هاي اين شرکت در آمريکا ارايه دهد.ويرجين همچنين اعلام کرد ، با استفاده از راهکارهاي اين شرکت راهنماي موقعيت ياب شهري و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، الجي اعلام کرد با استفاده از راهکارهاي بازد در نظر دارد سرويس ها پايه موقعيت ياب سرگرمي را بر روي تمام گوشي هاي اين شرکت در آمريکا ارايه دهد.
ويرجين همچنين اعلام کرد ، با استفاده از راهکارهاي اين شرکت راهنماي موقعيت ياب شهري و شبکه هاي اجتماعي را در اختيار کاربران خود قرار مي دهد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:در حال حاضر استفاده از سرويس هاي سرگرمي هاي موبايلي يکي از مهمترين خدمات به کاربران در  شهرهاي  آمريکا، اروپا  وهند است که توسط راهکارها ي پايه بازد نيويورک پشتيباني مي شوند.
بر اساس اين طرح ، کاربران همچنين قادر خواهند بود اطلاعات مختلف و به روز شده را ازطريق تلفن همراه خود مرور کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که ويرجين موبايل با پنج ميليون و ۱۰۴ هزار کاربر رتبه هشتم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را  دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا