گوشي مقاوم “سونيم LM801” معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل تور دات کام” ،  گوشي تلفن همراه Sonim LM801 به دليل مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب و همچنين گرد و خاک ،، بيشتر براي افراد  ماجرا جو مناسب است و در رنگ مختلط مشکي و زرد و مقاوم در برابر عرضه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل تور دات کام” ،  گوشي تلفن همراه Sonim LM801 به دليل مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب و همچنين گرد و خاک ،، بيشتر براي افراد  ماجرا جو مناسب است و در رنگ مختلط مشکي و زرد و مقاوم در برابر عرضه مي شود.
اين گوشي  که به شکل آب نباتي طراحي و ساخته شده است ،  داراي چراغ قوه ، اشاره گر ليزري ،  قطب نما، راديو اف ام ، سيستم پخش ام پي تري پلي ير  و ارتفاع سنج است.
جزييات بيشتر درباره  سيستم ها و کارآيي هاي اين گوشي و همچنين قيمت وزمان عرضه آن به بازار  ، درسايت اينترنتي موبايل تور دات کام اعلام نشده است.
دفتر مرکزي  Sonim Technologies در “سان ماتئو” واقع در ايالت کاليفرنيا آمريکا ، قراردارد و  در زمينه ارايه وتامين نرم افزار ، ارايه سيستم هاي انتقال صوت از طريق اينترنت (VoIP )  و همچنين ساخت دستگاههاي آزمايش و اندازه گيري قابل حمل ( موبايل) فعاليت مي کند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا