هواوي راهکارهاي HLR را در پاکستان پياده مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت “سلولارنيوز”، هواوي اعلام کرد: در نظر دارد اين طرح را با کمک اپراتور تلنور در اين کشور ارايه دهد.يک مقام آگاه در اين باره گفت:راهکارهاي HLR هواوي به طور کامل سه شهر اسلام آباد ،کراچي و لاهور را تحت پوشش قرار مي دهد که بر اساس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت “سلولارنيوز”، هواوي اعلام کرد: در نظر دارد اين طرح را با کمک اپراتور تلنور در اين کشور ارايه دهد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:راهکارهاي HLR هواوي به طور کامل سه شهر اسلام آباد ،کراچي و لاهور را تحت پوشش قرار مي دهد که بر اساس آن ۴۰ميليون کاربر از راهکارهاي اين پروژه بهره مند خواهند شد.
Home Location Register پايگاه داده، محتوي اطلاعات مربوط به کاربراني است که مشترک سرويس ها ي خاص هستند.
در اين گزارش تعداد کاربران تلنور تا پايان نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۱۸ميليون و ۱۳۰هزار اعلام شده است که با توجه به اين آمار تلنور ۲۰.۶درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد.
“پيتر دينديال”مدير بخش تکنولوژي تلفنور با ابراز رضايت از همکاري اين اپراتور با هواوي ، فعاليت  تحقيق و توسعه و مشارکت در زمينه هاي مختلف را عاملي موثر براي هموار کردن رشد توسعه نسل هاي آينده فناوري براي اين  اپراتور اعلام کرد.
وي افزود : نسل آينده HLR هواوي منطبق با پلتفورم پيشرفته معماري کامپيوتري ارتباطات و ارايه دهنده طراح  معماري است که مي تواند حجم وسيعي از قابليت هاي پيشرفت و توسعه نامحدود را تهيه کند.
اين راهکار همچنين مي تواند اشتراک اطلاعات و کارکردهاي داخلي پلتفورم را براي همگرايي سرويس ارايه دهد.
دينديال بالا بردن قابليت تلنور در ارايه سرويس هاي جديد در کوتاه ترين زمان ممکن را از ديگر مزيت هاي اين پروژه اعلام کرد.
تل نور پاکستان يکي از شعبه هاي تل نور نروژاست که اپراتور مادر در اسکانديناوي،اروپاي شرقي، بنگلادش، پاکستان و چند کشور آسيايي ديگر شعبه دارد.
تعداد کاربران پاکستان تا اوريل ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۸۵ميليون نفر ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۲.۸۷درصد اعلام شده است و پيش بيني مي شود تعداد کاربران پاکستان تا سال ۲۰۱۰ به ۱۰۰ميليون مشترک برسد.
اين کشور ۱۰اپراتور تلفن همراه دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا