مدل K1 موتورولا

نيمه ي بالاي تلفن صيقلي و براق است . سطح تلفن به رنگ آبي تيره است ودر شرايط خاص نور داراي سايه رنگ بنفش مي باشد . تلفن اجسام اطراف را منعکس مي کند .صفحه نمايش بيروني  اين گوشي داراي ۱۹ ميلي مترعرض و۱۶  ميلي متر طول است و از  نمايش ۶۵ هزار رنگ پشتيباني …

نيمه ي بالاي تلفن صيقلي و براق است . سطح تلفن به رنگ آبي تيره است ودر شرايط خاص نور داراي سايه رنگ بنفش مي باشد . تلفن اجسام اطراف را منعکس مي کند .
صفحه نمايش بيروني  اين گوشي داراي ۱۹ ميلي مترعرض و۱۶  ميلي متر طول است و از  نمايش ۶۵ هزار رنگ پشتيباني مي کند . اين صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد خوانده نمي شود و کاربر نمي تواند از وضعيت تلفن آگاه شود.
در بالاي گوشه ي چپ صفحه نمايش بيروني آيکني وجود دارد که شارژ را نشان مي دهد و شاخص بلوتوث نيز در سمت راست نشان داده مي شود . در زمان غير فعال بودن تلفن امکان مشاهده اين دو شاخص وجود ندارد . بعد از بستن تلفن ، پيش زمينه صفحه نمايش اصلي در صفحه نمايش بيروني نيزنشان داده مي شود . اين تصوير شامل ساعت ديجيتال و اطلاعاتي در مورد سيگنال و وضعيت باتري است .
گوشي K1 موتورولا داراي حاشيه هايي از فلز منيزيم است که استحکام خوبي دارند.قسمت بالاي پوشش باتري از آلومينيوم تشکيل شده که بسيار باريک است و بخوبي در پشت تلفن جاي مي گيرد.
** باتري
باتري گوشي K1 موتورولا از نوع Lithium-Ion با توان ۷۰۰ ميلي آمپر  است که در حالت Stand-by تا ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم ۳۶۰ دقيقه دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
اندازه صفحه نمايش اين گوشي تاشو  30 در ۳۸ ميلي متر است و وضوح آن  176 در ۲۲۰ پيکسل است که قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ را داراست.
خوانايي صفحه نمايش خوب است ولي در صورت استفاده از وضوح پايين تر، اندازه فونت در بعضي منو ها مشکل ايجاد مي کند .
**دوربين
اين گوشي تاشو داراي دوربين دو مگاپيکسلي است اما عکس هاي آن کيفيت زيادي ندارد . براي گرفتن عکس بايد دوربين را در حالت عمودي نگه داريد . از مرکز کليد حرکتي به عنوان دکمه پخش ديافراگم استفاده مي شود
منوي اصلي دوربين طراحي مناسبي دارد و شفافيت آن اين امکان را فراهم مي کند تا عکس گرفته شده در حالت تمام صفحه نشان داده شود.
 K1موتورلا از اجسامي که در فاصله متوسط قرار دارند عکس هاي خوبي مي گيرد اما در صورت زياد بودن فاصله ، عکس حاصل رضايت بخش نخواهد بود .
گزينه هاي تنظيم نور دهي و تعادل رنگ سفيد به خوبي کار مي کنند.
اين گوشي در ماکسيمم وضوح ۳۵۰ در ۲۸۸ پيکسل فيلمبرداري مي کند .
**حافظه
حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي اين گوشي تاشو توسط مموري کارت microSD  TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي K1 موتورولا از بدو ورود به بازار  تلفن همراه مورد استقبال اکثر مشتريان ايراني قرار گرفت.
اين گوشي هم اکنون با قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال با گارانتي شرکت “فيتکو” در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا