۶۰درصد فروش تلفني در آسيا آقيانوسيه با IP صورت خواهد گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش بازار آسيا پاسفيک با ورود گوشي هايي که مجهز به راهکارهاي پايه  IP هستند، رشد قابل توجهي را دارند.بر اساس اين تحقيق که از ۱۴ کشور منطقه بدست آمده است:درآمد حاصل از فروش تلفني تا پايان سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲ميليارد و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش بازار آسيا پاسفيک با ورود گوشي هايي که مجهز به راهکارهاي پايه  IP هستند، رشد قابل توجهي را دارند.
بر اساس اين تحقيق که از ۱۴ کشور منطقه بدست آمده است:درآمد حاصل از فروش تلفني تا پايان سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲ميليارد و ۷۳۰ميليون دلار بود که پيش بيني مي شود اين ميزان تا سال ۲۰۱۴ميلادي به چهار ميليارد و ۱۰۰ميليون دلار برسد.
 درآمد حاصل از فروش تلفني با استفاده از راهکارهاي  IP در سال ۲۰۰۷ ميلادي يک ميليارد و ۴۷۰ميليون دلار بوده است که ۵۳.۹درصد از کل درآمد فروش تلفني را در سال ۲۰۰۷ ميلادي شامل شده است.
در ادامه اين گزارش پيش بيني شده است، درآمد حاصل از فروش تلفني  تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادي در اين منطقه با رشدي ۹.۴درصدي به ۲ميلياردو ۹۸۰ميليون دلار خواهد رسيد که يک ميليارد و ۷۶۰ميليون دلار از اين درآمد مختص فروش تلفني از طريق راهکارهاي پايه  IP است.
نتايج بدست آمده در اين گزارش  فروش ازطريق تلفن همراه و  ثابت را در بر مي گيرد.
راهکارهاي پايه IP پروتكل استاندارد در اكثر شبكه هاي بزرگ است و  با اين كه پروتكل فوق مستلزم استفاده از منابع زيادي است ، ولي بدليل مزاياي بالاي آن نظير  قابليت روتينگ ، حمايت در اغلب پلات فورم ها و سيستم هاي عامل همچنان در زمينه استفاده از پروتكل ها حرف اول را مي زند.
 با استفاده از پروتكل فوق ،كاربران با در اختيار داشتن ويندوز و پس از اتصال به شبكه اينترنت، براحتي قادر به ارتباط با كاربران ديگر خواهند بود .
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا