همکاري وودافون استراليا و “پيپل تلکام”

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، وودافون اين توافق را سه ساله اعلام کرد و افزود: شرکت سرويس هاي خود را براي ارايه سرويس هاي تلفن همراه به صورت مجازي MVNOدر اختيار پيپل تلکام مي  گذارد.استانتون يکي از مقامات پيپل تلکام با ابراز خرسندي از همکاري اين شرکت با وودافون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، وودافون اين توافق را سه ساله اعلام کرد و افزود: شرکت سرويس هاي خود را براي ارايه سرويس هاي تلفن همراه به صورت مجازي MVNOدر اختيار پيپل تلکام مي  گذارد.
استانتون يکي از مقامات پيپل تلکام با ابراز خرسندي از همکاري اين شرکت با وودافون ،اجراي اين طرح را فرصتي مناسب براي استفاده از سرويس هاي تلفن همراه و داده وودافون براي کاربران خود دانست.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجو دارد که وودافون با بيش از سه ميليون کاربر رتبه سوم جدل رده بندي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
شرکت وودافون در سال ۱۹۸۴ تاسيس شد و شرکت تابعه  Racal Electronics  بوده است , پس از سه سال به طور کامل ازآن جدا شد و صورت يک شرکت مستقل درآمده و نام خود را نيز به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که به يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در جهان تبديل شده سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است.
وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون استراليا،آمريکا،نيوزلند،آفريقاي جنوبي،مصر،هند،تورکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
اين شرکت سرويس هاي مختلفي از جمله GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA,CDMA  به کاربران ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ ميلادي در سراسر جهان حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا