شارژر باتري به شکل قلم براي تلفن همراه ساخته شد

 لوازم جانبي مورد نياز اين وسيله نيز با نوآوريهاي متعدد و به روزمعرفي و عرضه مي شوند که اين بار يک شارژر باتري بصورت قلم خودکار به بازار معرفي شده است.به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” فون ريويو دات کو دات يوکي” ، اين شارژر باتري همراه جديد  به شکل …

 لوازم جانبي مورد نياز اين وسيله نيز با نوآوريهاي متعدد و به روزمعرفي و عرضه مي شوند که اين بار يک شارژر باتري بصورت قلم خودکار به بازار معرفي شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” فون ريويو دات کو دات يوکي” ، اين شارژر باتري همراه جديد  به شکل خودکار طراحي و ساخته شده است و بوسيله يک باتري مدل AA توان شارژباتري تلفن همراه را براي مدت يک صد دقيقه را دارد.
شايد مي توان گفت قطعا  براي تمامي کاربران تلفن همراه اين مشکل پيش آمده باشد که گوشي تلفن همراهشان را براي شماره گيري بدست گرفته و متوجه خالي بودن باتري آن شده اند و شارژرباتري هم همراه ندارند و يا اگر يک شارژر باتري نيز يافته اند ، سوکت آن با ورودي تلفن همراهشان همخواني ندارد.
اين شارژر قلمي جديد علاوه بر رفع مشکل نبود شارژر ، مشکل عدم همخواني سوکت را نيز حل کرده است.
اين وسيله که با نام One Battery Mobile Pen Charger معرفي شده است ، باتري تلفن همراه را براي مدت استفاده تا حدود ۲۰ ساعت حالت آماده بکار و تا حدود دوساعت مکالمه شارژ مي کند.
شارژر يادشده داراي ۵ نوع سرسوکت متفاوت براي انواع گوشي هاي همراه از جمله سامسونگ ،  سوني اريکسون و نوکيا است.
ضمنا کاربران مي توانند از اين شارژر جديد و جالب بعنوان يک خودکار نيز استفاده کنند.
قيمت وزمان عرضه به بازار اين شارژر و همچنين نام کشور وشرکت سازنده آن اعلام نشده است.
۱۳۱/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا