نگاهي به بازار سيم کارت در هفته اي که گذشت

به گزارش خبرنگار موبنا، در اوايل هفته اي که گذشت تنها فروشندگان برخي از مناطق تهران براي فروش بهتر مجبور به تعديل قيمت سيم کارت هاي کارکره همراه اول تا سقف ۱۰۰ هزار ريال شدند.همچنين در اواسط و اواخر هفته اي که گذشت متقاضيان سيم کارت هاي همراه اول را با ثبات قيمت مشخصي در …

به گزارش خبرنگار موبنا، در اوايل هفته اي که گذشت تنها فروشندگان برخي از مناطق تهران براي فروش بهتر مجبور به تعديل قيمت سيم کارت هاي کارکره همراه اول تا سقف ۱۰۰ هزار ريال شدند.
همچنين در اواسط و اواخر هفته اي که گذشت متقاضيان سيم کارت هاي همراه اول را با ثبات قيمت مشخصي در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران خريداري کردند.
در همين حال فروشندگان و فعالان اين حوزه کاري تنها دليل اصلي بي رونقي بازار سيم کارت را مربوط به استقبال مشتريان از  سيم کارت هاي اعتباري و کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي دائمي اپراتور اول دانستند.
برغم  بي رونقي بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول، سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور با استقبال خوبي همراه بود که اين امر منجر به افزايش خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۹ شد.
با توجه به شرايط حاکم بر بازار، سيم کارت هاي ايرانسل نيز در هفته اي که گذشت به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا با نوسان قيمتي روبرو نشد.
سيم کارت تاليا نيز مانند سابق بدون نوسان قيمت در بازار پنج منطقه تهران  با قيمت ۵۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار گرفت.
فعالان بازار سيم کارت پيش بيني کردند که در هفته آتي بازار اين کالاي ارتباطي همچنان ثبات قيمت خود را حفظ خواهد کرد و شايد تنها در برخي از مناطق تهران با نوسان قيمت اندک روبرو شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا