ارايه سرويس تلويزيون همراه در مکزيک

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين همکاري، راک با استفاده از راهکارهاي خود سرويس هاي تلويزيوني ۱۰کانال مکزيک را در اختيار کاربران تلسل قرار مي دهد.در ادامه اين گزارش آمده است سه کانال از ۱۰کانال،برنامه هاي خود را به صورت زنده در اختيار کاربران قرار مي دهند.براساس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين همکاري، راک با استفاده از راهکارهاي خود سرويس هاي تلويزيوني ۱۰کانال مکزيک را در اختيار کاربران تلسل قرار مي دهد.
در ادامه اين گزارش آمده است سه کانال از ۱۰کانال،برنامه هاي خود را به صورت زنده در اختيار کاربران قرار مي دهند.
براساس اين گزارش:اين سرويس ها در اختيار کاربران سرويس هاي نسل سومي دايمي و اعتباري با تعرفه هاي متفاوت روزانه و ماهيانه قرار خواهند گرفت.
 “لورنس آلکساندر” مدير عامل راک با ابراز خرسندي از همکاري اين شرکت با تلسل ارايه سرويس هاي تلويزيون همراه را يکي از بهترين تجربيات اين شرکت دانست و افزود:سرويس هاي تلويزيون همراه يکي از درآمد زاترين سرويس هاي سرگرمي موبايلي در جهان است.
تلسل با ۵۳ميليون کاربر در نيمه اول سال جاري و کسب ۷۲درصد از سهم بازار اپراتور برتر بازار ارتباطي مکزيک است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در مکزيک ۵۵ميليون ۴۱۰هزار نفر است.  ضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور تا ۲۰۰۷ ميلادي۶۴ درصد است.
مکزيک چهار اپراتور فعال دارد که آمريکن مويل از لحاظ تعداد کاربر و سرويس دهي رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش در اين کشور دارا است.
شرکت ارتباطات مکزيک تحت تسلط اپراتورخطوط ثابت “تلفونو دو مکزيکو”و “تل سل”يکي از واحدهاي “آمريکن مويل”است. که هر دو اين شرکت ها توسط”کارلوس اسليم”ميلياردر مکزيکي اداره مي شوند.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا