اجازه ارزان فروشي مخابرات را نداديم

غلامرضا حيدري كردزنگنه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا در خصوص نحوه تعيين قيمت سهام مخابرات افزود: از سوي ۴۷۰ ايستگاه كارگزاري در بورس قيمت هر سهم مخابرات ۱۱۹ تومان اعلام شد و تقاضاي بازار در ۴۵ دقيقه وقت تمديد شده نيز از اين قيمت فراتر نرفت.معاون وزير امور اقتصادي و دارايي در ادامه …

غلامرضا حيدري كردزنگنه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا در خصوص نحوه تعيين قيمت سهام مخابرات افزود: از سوي ۴۷۰ ايستگاه كارگزاري در بورس قيمت هر سهم مخابرات ۱۱۹ تومان اعلام شد و تقاضاي بازار در ۴۵ دقيقه وقت تمديد شده نيز از اين قيمت فراتر نرفت.
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي در ادامه تصريح كرد: از نظر ما اين قيمت پايين بود و ما اطلاع داشتيم كه ارزش اين سهام بيش از اين رقم است و از اينرو جلسه اي براي تعيين قيمت تشكيل داديم.
وي با اشاره به اعضاي اين جلسه توضيح داد: دراين جلسه عضو و رئيس هيئت مديره مخابرات، ۲ معاون سازمان خصوصي سازي و رئيس و عضو هيئت مديره سازمان بورس به همراه اينجانب حضور داشتيم و پس از بحث و بررسي فراوان در نهايت قيمت ۱۵۰ تومان را براي عرضه به بازار تعيين كرديم.
كردزنگنه با بيان اينكه پس از تعيين قيمت، سهام مخابرات در مدت ۸ دقيقه بفروش رفت اذعان داشت: اگر گران فروشي كرده بوديم كه به اين سرعت اين سهام فروخته نمي شد. موضوع اين است كه كارگزاري ها براي كسب سود بيشتر مي خواهند سهام را زير قيمت بخرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا