پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ و ۱۲۰۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.دو مدل فوق به ترتيب به بهاي دو …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ و ۱۲۰۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
دو مدل فوق به ترتيب به بهاي دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال و ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
گوشي ۱۲۰۰نوکيا که تنها براي مکالمه تلفني ساده به کار مي رود به دليل قيمت پايين آن و آنتن دهي مناسب مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي ۱۲۰۰ نوکيا فاقد امکانات پيشرفته اي همچون حافظه داخلي بالا و دوربين عکاسي است.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون دو مدل T650 و K510 را به عنوان پرفروش ترين مدل هاي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين دو مدل گوشي هم اکنون در بازار تلفن همراه به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي T650 سوني اريکسون ل با ۹۵ گرم وزن در رنگ بندي سبز و آبي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت ، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و فناوري بلوتوث (نسخه ۲) A2DP است.
گوشيK510 از زمان عرضه به بازار تلفن همراه تهران به دليل ارزان بودن و برخورداري از امکانات مناسب، مورد استقبال اکثر کاربران اين برند قرار گرفته است.
اين گوشي ۸۲گرم وزن دارد و در رنگ بندي مشکي و زرشکي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ به بازار جهاني عرضه شده است و هم اکنون نيز به بهاي ۸۸۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي K510 سوني اريکسون داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳/۱ مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۲۸ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله است.
**سامسونگ
گوشي F480  و    D900iسامسونگ توانسته مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي ها معرفي شوند.
گوشي F480 و D900i سامسونگ به ترتيب با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۱۸۰ هزار ريال و يک ميليون و ۴۳۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي F480 سامسونگ که شباهت بسياري به مدل Armani اين برند داراي صفحه نمايش لمسي ۸/۲ اينچي ،قابليت ارسال پيام ويديويي ، ارسال و دريافت پست الکترونيک ، بلوتوث ، “يو اس بي – ۲ ” ، دوربين پنج مگاپيکسلي با فوکوس خودکار و تثبيت کننده تصوير است.
اين گوشي نسل سومي بر روي شبکه هاي GSM 900 ، ۱۸۰۰ ۱۹۰۰ کار مي کند.
در همين حال گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي  با دارا بودن ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V8 اين برند را بعد از A1200 به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي V8 با قيمت دو ميليون و ۹۹۰ هزار ريال توانست مورد تقاضاي اکثر علاقه مندان قرار گيرد.
گوشي V8 داراي صفحه نمايش TFT ،حافظه داخلي دو گيگابايتي و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
در همين حال گوشي تاشو  V8نيز داراي صفحه نمايش TFT،حافظه داخلي ۴۵ مگابايتي، کارت حافظه جانبي microSD TransFlash و دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا