وضعيت باقيمانده سهام مخابرات تا چند روز آينده مشخص مي شود

 غلامرضا کرد زنگنه در گفت وگوبا خبرنگار موبنا با اشاره به نوسانات سهام مخابرات طي روزهاي گذشته  اظهار داشت: با عرضه مجدد سهام مخابرات قيمت سهام اين شرکت در روزهاي آينده به حالت عادي برگردد.اين مقام مسئول سهام مخابرات را از دسته سهام هاي طلايي  دانست و گفت: چنانچه باقيمانده سهام مخابرات به صورت بلوكي …

 غلامرضا کرد زنگنه در گفت وگوبا خبرنگار موبنا با اشاره به نوسانات سهام مخابرات طي روزهاي گذشته  اظهار داشت: با عرضه مجدد سهام مخابرات قيمت سهام اين شرکت در روزهاي آينده به حالت عادي برگردد.
اين مقام مسئول سهام مخابرات را از دسته سهام هاي طلايي  دانست و گفت: چنانچه باقيمانده سهام مخابرات به صورت بلوكي عرضه شود ارزش قيمت هر سهم احتمالاً به ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان مي رسد .
در همين حال به گفته صابر فيضي  مدير عامل شرکت مخابرات ايران  پيش از آن که سهام مخابرات وارد بورس شود برخي سهامداران در بورس اوراق بهادار تلاش داشتند تا ساير سهام هاي خود را تبديل به سهام مخابرات کنندو روند نزولي قيمت برخي سهام ها در روز هاي پيش از ورود سهام مخابرات به بورس گواه اين امر است.
در ماه گذشته ۵ درصد سهام مخابرات در بورس عرضه شد و قرار است مابقي سهام اين شرکت به صورت بلوکي و يا تدريجي در بورس عرضه شود که البته هم اکنون سازمان  خصوصي سازي به دنبال اخذ مجوز براي عرضه سهام مخابرات است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا