مسير فيبر نوري بين شهري شمال شرق كشور قطع شد

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس از صبح امروز تماس با مشتركان شهرهاي شمال شرقي كشور به دليل قطعي فيبر نوري كه هنوز علت آن مشخص نشده است امكان پذير نيست.يك مقام مسوول در شركت ارتباطات زيرساخت كه خواست نامش فاش نشود با تاييد اين خبر اظهار داشت: اين قطعي از ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس از صبح امروز تماس با مشتركان شهرهاي شمال شرقي كشور به دليل قطعي فيبر نوري كه هنوز علت آن مشخص نشده است امكان پذير نيست.
يك مقام مسوول در شركت ارتباطات زيرساخت كه خواست نامش فاش نشود با تاييد اين خبر اظهار داشت: اين قطعي از ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز در مسير قائمشهر اتفاق افتاده اما هنوز علت اين قطعي هنوز مشخص نشده است.
وي در پاسخ به اين سوال كه مشكل شبكه تا چه ساعتي برطرف مي شود، گفت: اين موضوع بستگي به ميزان خسارت وارده به شبكه دارد و در حال حاضر كارشناسان زيرساخت در حال بررسي و رفع هر چه سريعتر مشكل هستند.
وي افزود: در صورت قطعي فيبرنوري در منطقه اي تماس هاي آن از مسير پشتيبان برقرار مي شود و اكنون نيز به دليل ترافيك شبكه تا حدودي گرفتن شماره شهرهاي شمال شرقي به سختي انجام مي شود.
به گزارش فارس با وجود قطعي هايي كه هر از چند گاهي در مسير فيبر نوري در كشور اتفاق مي‌افتد شركت زيرساخت هنوز مركز پاسخگويي براي ارائه اطلاعات صحيح به مشتركان راه اندازي نكرده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا