شرکت اماراتي به عنوان مشاور مزايده اپراتور سوم انتخاب شد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مهندس سعيد مهديون، مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه  اظهار داشت: شرکت‌هاي ACM از کشور روسيه و Prometus از کشور لبنان نيز در ارزيابي انتخاب مشاور مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم شرکت کرده بودند.وي افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته و …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مهندس سعيد مهديون، مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه  اظهار داشت: شرکت‌هاي ACM از کشور روسيه و Prometus از کشور لبنان نيز در ارزيابي انتخاب مشاور مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم شرکت کرده بودند.
وي افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته و در نظر گرفتن شرايط مطرح در خصوص انتخاب اين مشاور، در نهايت شرکت Millennium finance corporation از کشور امارات براي اين منظور انتخاب شد.
 مهديون در خصوص شرايط مورد نظر براي انتخاب مشاور گفت: تجربه مشاوره در ايران، تجربه مشاوره در حوزه آزادسازي و صدور مجوز در بخش مخابرات و داشتن تجارب عمومي در بخش مشاوره مخابراتي،‌ از جمله شرايط مورد نظر بوده است.
وي ادامه داد: از ديگر شرايط در نظر گرفته شده مي‌توان به تخصص وبازاريابي، توانايي در دسترسي به سرمايه‌گذاران اپراتورهاي خارجي و سوابق کار تيم انتخابي پروژه، اشاره کرد.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه با بيان اين مطلب که وظايف مشاور در سه حوزه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بازاريابي و تشويق سرمايه‌گذاران اپراتورهاي خارجي به شرکت در مزايده از جمله وظايف مشاور است.
وي خاطرنشان کرد: “تشکيل جلسات پرسش و پاسخ و سمينارهاي داخلي و خارجي به منظور رفع اشکالات شرکت‌کنندگان مزايده” و “همکاري در تعيين صلاحيت شرکت‌کنندگان در مزايده” از ديگر وظايف Millennium finance corporation است.
وي تاکيد کرد: برخي اعضاي تيم اين مشاور پيش از اين به عنوان مشاور انتخاب اپراتور دوم تلفن همراه در ايران فعاليت داشته‌اند.
 مهديون در خصوص زمان انتشار اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه نيز گفت: آگهي اسناد اين مزايده امروز و فردا در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار منتشر خواهد شد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا