بهترين گوشي ها براي پدرها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سي نت، در طول سال مناسبت ها و جشن هاي مختلف پيش مي آيد که افراد بايد براي پدر خود هدايايي خريداري کنند و اين روزها به دليل بازار داغ تلفن همراه اغلب ديده مي شود که بي هيچ فکر و اطلاعي افراد تصميم مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سي نت، در طول سال مناسبت ها و جشن هاي مختلف پيش مي آيد که افراد بايد براي پدر خود هدايايي خريداري کنند و اين روزها به دليل بازار داغ تلفن همراه اغلب ديده مي شود که بي هيچ فکر و اطلاعي افراد تصميم مي گيرند که گوشي تلفن همراه خريداري کنند.
 حالا بايد بدانيد که چه نوع گوشي براي پدران مناسب تر است.
اگر پدر شما معمولا خارج از منزل است به يک گوشي سخت و زمخت نياز دارد که در برابر ضربه و افتادن در خيابان و آب مقاوم باشد و خراب نشود. يا اگر پدر شما يکي از بازيکنان بالماسکه و کارناوال است که غالبا بايد داراي ماسک منقاردار باشد يا به تلويزيون معتاد است پس عاشق جديدترين گوشي رسانه اي در بازار خواهد بود.
سوني اريکسون C702
دوربين اين گوشي از نوع سايبر شات است و براي افرادي که اغلب بيرون از منزل هستند مناسب است زيرا اين گوشي بسيار مقاوم و زمخت است و موجب شگفتي و جذابيت پدر با ويژگي هاي فشرده در اين گوشي مي شود.
نوکيا E71
گوشي E71 با ترکيبي از ويژگي هاي  ظريف و عملکردهاي عالي با طراحي صاف و قيمتي مناسب است و به عنوان يک گوشي تجاري  ديگر دستگاه ها را  تحت الشعاع قرار مي دهد.Viewty (KU990)
اين گوشي از يک واسط کاربري لمسي و طراحي عالي بهره مي برد،
دوربين آن ۵ مگاپيکسلي است و ويژگي هاي بسيار عالي دارد.
بلک بري Bold 9000 
اين گوشي از آن دسته دستگاه هايي است که کاربران بلک بري انتظار آن را مي کشيدند، ويژگي ها و طراحي عالي همه در يک دستگاه با ابعاد کوچک توسط تعدادي نرم افزار تعبيه شده اند.
نوکيا ۸۸۰۰ Arte
اگر شما خيلي ولخرج هستيد و به راحتي حاضريد براي يک اتومبيل فِراري پول بپردازيد گوشي ۸۸۰۰ Arte همان گوشي است که انتظارش را داريد.
آيفون نسل سومي (۱۶GB)
درحالي که گوشي iPhone 3G يک گوشي عالي و شگفت انگيز است اما بعضي از ويژگي هاي آن با مشکل مواجه شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا