تمرکز بر بازار جهاني کليد رشد تلکام مصر

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل  از سايت “سلولارنيوز”، “محمد حمدي”يک از آگاها ن مصري در اين زمينه گفت: ترس از ذوب شدن در رکود اقتصادي جهان عاملي است که بر شرکت ها ي ارتباطي  جهان در کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه فشار وارد مي آورد و آنها را در تنگنا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل  از سايت “سلولارنيوز”، “محمد حمدي”يک از آگاها ن مصري در اين زمينه گفت: ترس از ذوب شدن در رکود اقتصادي جهان عاملي است که بر شرکت ها ي ارتباطي  جهان در کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه فشار وارد مي آورد و آنها را در تنگنا مي گذارد.
وي در اين مورد به اقتصاد بيمار آمريکا اشاره مي کند و مي افزايد: شرايط مالي بيماري شرکت هاي آمريکايي دليلي برکاهش اعتبار و ارزش اقتصاد آمريکا است که خود باعث کاهش هزينه ها ي کسب شده از کاربران سرويس هاي ارتباطي نسبت به بخش هاي ديگر است.
وي در ادامه خاطر نشان کرد ،تلکام مصر  دومين اپراتور بزرگ اين کشور به شمار مي آيد که ۴۴.۷۰درصد سهم آن در اختيار شرکت و بقيه  در اختيار وودافون انگليس است.
در ادامه اين گزارش آمده است:تلکام مصر ۱۴آگوست اعلام کرده بود امادگي دارد براي افزايش سهم خود در بازار خاورميانه وشمال آفريقا  يک ميليارد دلار سرمايه گذاري کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در مصرتا ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۳درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلکام مصر تحت برند وودافون در اين کشور داراي ۱۰ميليون و ۹۸۳هزار کاربر است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا