تاثير بازار خاورميانه در رشد چشمگير فروش سامسونگ

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “امين فو”، سامسونگ اعلام کرد اين شرکت توانسته در فصل دوم امسال  45ميليون و ۷۰۰دستگاه گوشي تلفن همراه در منطقه خاورميانه به فروش برساند که ۲۲درصد بيش از دوره مشابه سال قبل است.در ادامه اين گزارش آمده است بازار کشورهاي در حال توسعه چون خاورميانه …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “امين فو”، سامسونگ اعلام کرد اين شرکت توانسته در فصل دوم امسال  45ميليون و ۷۰۰دستگاه گوشي تلفن همراه در منطقه خاورميانه به فروش برساند که ۲۲درصد بيش از دوره مشابه سال قبل است.
در ادامه اين گزارش آمده است بازار کشورهاي در حال توسعه چون خاورميانه در نيمه اول با رشد قابل توجهي مواجه بوده است.
“سنديپ سايگال” يکي از مديران سامسونگ در منطقه خاورميانه با بيان اينکه:کل فروش گوشي ها ي تلفن همراه اين شرکت در نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۹۲ميليون برآورد شد ، افزود:اين ميزان، افزايش ۲۰درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان  مي دهد .
وي در ادامه خاطر نشان کرد:اين ميزان رشد براي هشتمين فصل متوالي است که روي مي دهد و اين  شرکت  اميدوار است بتواند در بازار عربستان سعودي به بيشترين ميزان رشد دست يابد.
سامسونگ شرکت بزرگ تجهيزات و وسايل الکترونيکي و الکتريکي است که از شرکت هاي زيادي تشکيل شده و سه شرکت عمده سامسونگ”سامسونگ الکترونيک”،”سامسونگ هوي اينداستري”و “سامسونگ اينجينيرينگ و کانستراکشن”مي باشد که به همين دليل به آن “تري استار”نيز مي گويند.
سامسونگ پنجمين شرکت بزرگ جهان به شمار مي آيد که مدير عامل آن “لي کن هي”سومين پسر “لي بيونگ چول”مي باشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در خاورميانه سالانه ۲۵/۳۰ درصد افزايش داشته و تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۷۷/۱۴۶ ميليون نفر رسيده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا