بازار گوشي هاي موتورولا در رکود به سر مي برد

“احمد پوريان” در اين باره به خبرنگار موبنا اعلام کرد: تنوع بالا جديدترين گوشي ها با برندهايي همچون نوکيا،سوني اريکسون و سامسونگ باعث شده تا خريداران گوشي تمايل چنداني براي گوشي هاي موتورولا نداشته باشند.وي افزود: از اين رو قيمت بالاي گوشي هاي موتورولا با گارانتي رسمي باعث شده تا اکثر مدل هاي اين برند …

“احمد پوريان” در اين باره به خبرنگار موبنا اعلام کرد: تنوع بالا جديدترين گوشي ها با برندهايي همچون نوکيا،سوني اريکسون و سامسونگ باعث شده تا خريداران گوشي تمايل چنداني براي گوشي هاي موتورولا نداشته باشند.
وي افزود: از اين رو قيمت بالاي گوشي هاي موتورولا با گارانتي رسمي باعث شده تا اکثر مدل هاي اين برند با استقبال چنداني از سوي مشتريان روبرو نشود.
 اين فعال بازار تصريح کرد: در همين حال مدتي است که گوشي جديدي از موتورولا توسط واردکنندگان غيرقانوني وارد بازار نشده است و اين امر سبب شده تا نوسان قيمت چنداني در اکثر مدل هاي اين برند ايجاد نشود.
همچنين وي با رکود حاکم بر بازار گوشي هاي موتورولا تصريح کرد: پيش بيني مي شود  با استمرار اين روند قيمت اکثر گوشي هاي موتورولا تا چند هفته آتي با تعديل مواجه شود.
هم اکنون مدل هاي A1200، V8، V9 ، E6 ، U9  و K1  در بازار تلفن همراه تهران با گارانتي رسمي به فروش مي رسد.
قيمت  فروش مدل هاي فوق به ترتيب  دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال  است.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
اين شرکت در سال گذشته ميلادي دچار مشکلات مالي شد و بخش زيادي از سهم خود را در بازار تلفن همراه از دست داد.
ضعف موتورلا موجب شده تا دو شرکت سوني اريکسون و سامسونگ سهم خود را در بازار بهبود بخشند و رقيب خود را در بازار هاي جهاني به عقب برانند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا