مدل KC550 ال جي

 بيشتر ساختار گوشي از فلز تشکيل شده است . قاب صيقلي و براق KC550 فلزي است در حالي که قاب پشت از مواد پلاستيکي مات تشکيل شده است. در قاب پشت گوشي نيز از قسمت هاي فلزي استفاده شده است . بعنوان مثال پوشش شيک و سودمند لنز دوربين فلزي است.خروجي صداي گوشي در KC550 …

 بيشتر ساختار گوشي از فلز تشکيل شده است . قاب صيقلي و براق KC550 فلزي است در حالي که قاب پشت از مواد پلاستيکي مات تشکيل شده است. در قاب پشت گوشي نيز از قسمت هاي فلزي استفاده شده است . بعنوان مثال پوشش شيک و سودمند لنز دوربين فلزي است.
خروجي صداي گوشي در KC550 نزديک به لبه فوقاني قاب جلو وجود دارد. مي توان گفت که قاب مشکي و براق جلوي گوشي نسبتا ساده است و آرم ال جي زير صفحه نمايش ۴/۲اينچ قرار دارد که کليد حرکتي و کليدهاي کنترل نيز زير صفحه نمايش و بطور دقيق تر در زير آرم مشاهده مي شوند .
استفاده از کليد حرکتي آسان است و کليد مرکزي تاييد آن به سبک جويستيک است. دو Soft Key بهمراه کليدهاي سبز و قرمز تماس در دو طرف کليد حرکتي قرار دارند. در طرف راست کليد حرکتي کليد C نيز وجود دارد. اين کليدها پلاستيکي هستند و طراحي ساده اي دارند .
در قسمت پايين گوشي ورودي صدا و قفل درب باتري وجود دارد . محل بند گوشي در بالاي گوشه راست KC550 مشاهده مي شود.
پورت ارتباطي ال جي که داراي يک پوشش کشويي مناسب است در طرف چپ گوشي قرار دارد .
**باتري
باتري گوشي از نوع Li-ion با توان ۹۰۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر ۴۵۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا شش ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
گوشي ال جي KC550 داراي يک صفحه نمايش ۴/۲ اينچ QVGA با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰  پيکسل است . کيفيت تصوير با توجه به ميزان روشنايي و کنتراست بالا در حد عالي است . تنها مشکل صفحه نمايش خوانايي ضعيف آن زير نور مستقيم خورشيد است. صفحه نمايش اين گوشي بسيار بهتر از مدل KF750 Secret عمل مي کند .
در KF750 ميزان خوانايي صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد بدليل صيقلي بودن تا حد زيادي کاهش مي يابد. نور زمينه صفحه کليد از شدت کافي برخوردار است و به رنگ سفيد و يکنواخت مي باشد که با روشنايي صفحه نمايش نيز متناسب است .
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي در مدل KC550 از نظر کارايي و سهولت استفاده در حد مطلوب است .
سيستم پخش کننده اين گوشي از نوع پلي فونيک است که قابليت پخش فايل هاي MP3 را داراست.
 اين نرم افزار آهنگ ها را براساس سه نوع فيلتر متفاوت ( خواننده ، آلبوم و نوع ) تفکيک مي کند . کاربر همچنين مي تواند Play List شخصي ايجاد کند . نرم افزار پخش موسيقي داراي گزينه هاي جالبي براي نمايش روي صفحه است که شامل جلد آلبوم و اکولايزر مي باشد .
**دوربين
گوشي KC550 ال جي به يک دوربين پنج مگاپيکسل با کانون اتوماتيک مجهز است که حداکثر وضوح گوشي ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴  پيکسل است . دوربين از لنز Schneider-Kreuznach استفاده مي کند . ويژگي هاي دوربين شامل تثبيت کننده ديجيتال تصوير و يک فلش Power LED است که از آن بعنوان نور کمکي AF نيز استفاده مي شود . فلش Power LED نور بيشتري از فلش هاي LED معمولي فراهم مي کند .
در حالت دوربين چهار تنظيمات متفاوت وجود دارد که در ارتباط با چهار جهت کليد حرکتي است. اين تنظيمات عبارتند از کنترل فلش ، حالت ماکرو ، تثبيت کننده تصوير و گالري . اين ويژگي ها در واقع بصورت آيکن روي کليد حرکتي حک شده اند .
اين گوشي در وضوح WVGA و VGA در ۳۰ fps فيلمبرداري مي کند. زماني که اين ويدئوها روي PC پخش مي شوند در وضوح ۷۲۰ در ۴۸۰ پيکسل  قابل مشاهده هستند.
**حافظه
حافظه ۱۲ مگابايتي اين مدل ال جي توسط کارت حافظه microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي KC550 ال جي به تازگي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است و هنوز  وارد بازار تلفن همراه تهران نشده است.
 129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا