اسکايپ و تري گوشي Skypephone S2 را عرضه مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۲/۲ اينچي TFTبا وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل، اتصالات GSM و HSDPA و دسترسي آسان به وب سايت هايي چون گوگل يا Facebook، Windows Live Messenger اشاره کرد.دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي، قابليت پخش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۲/۲ اينچي TFTبا وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل، اتصالات GSM و HSDPA و دسترسي آسان به وب سايت هايي چون گوگل يا Facebook، Windows Live Messenger اشاره کرد.
دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي، قابليت پخش برنامه هاي تلويزيون، USB و ۵۰ مگابايت حافظه داخلي و کارت حافظه microSD يا microSDHC براي ارتقاي حافظه تا ۴ گيگابايت از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي S2 داراي واسط کاربري “carousel” (چرخ فلکي) است که به کاربران اجازه مي دهد به سادگي ويژگي ها و کاربردهاي آن را با يک کليد مرور کنند.
اين گوشي با ابعاد ۱۰۳ x 45 x 14 ميلي متر ۹۵ گرم وزن دارد و کاربران مي توانند از هم اکنون گوشي S2 را سفارش دهند اما فروش آن از ۲۷ مي به شکل آنلاين آغاز مي شود.
همچنين اپراتور تري  اين گوشي را از  اول سپتامبر به شکل رايگان با قراردادي که کاربران را ملزم به پرداخت ماهانه ۲۸ دلار مي کند، عرضه مي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا