دو خبر از اسپرينت و اپل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين نسخه ضخيم تر از نسخه GSM آن است و قاب پشت آن کاملا متفاوت از نسخه قبلي آن است.  بر اساس اين گزارش نسخه CDMA اين گوشي در آمريکاي شمالي در کانادا توسط اپراتور  تلوس با قميت ۹۹/۱۴۹ دلار و سه سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين نسخه ضخيم تر از نسخه GSM آن است و قاب پشت آن کاملا متفاوت از نسخه قبلي آن است. 
بر اساس اين گزارش نسخه CDMA اين گوشي در آمريکاي شمالي در کانادا توسط اپراتور  تلوس با قميت ۹۹/۱۴۹ دلار و سه سال قرارداد عرضه شده اما در باره قيمت اين گوشي که توسط اسپرينت قرار است ارايه شود هنوز خبري منتشر نشده است.
با اين حال اختلاف کوچک ديگري بين نسخه GSM و CDMA اين گوشي وجود دارد که به باتري آن مربوط مي شود و از نوع ۱۳۵۰ mAh و بهتر از نسخه قبلي آن است.
از ويژگي هاي اين گوشي هوشمند مي توان به صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT لمسي با وضوح تصوير ۶۴۰ x 480 پيکسل (VGA)، ۴ گيگابايت حافظه داخلي، GPS، Wi-Fi، ويندوز موبايل ۶.۱ و همه کاربردهاي ديگر اشاره کرد.
همچنين در خبرهاي آمده است که ميان افزار جديد آيفون ۳G نسخه   2.0.2 براي  دانلود روي گوشي آماده شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  اين ميان افزار درحالي آماده دانلود  است که شرکت آمريکايي “اپل” Apple درحال آزمايش نسخه هاي گوناگون ميان افزار “بتا” براي گوشي ياد شده است.
کابران گوشي هاي آيفون ۳G بايد قبل از دانلود کردن اين ميان افزار ، از تمامي اطلاعات و ترکيب بندي گوشي ، نسخه پشتيبان (backup) تهيه کنند.
به اين ترتيب گروه دست اندرکار ارتقا دهنده گوشي هاي آيفون ، دو ميان افزارهاي نسخه “جيل برک” jailbreak را نيز به روز کرده است.
هنوز اعلام نشده است که نسخه ۲.۰.۲  ميان افزار جديد  داراي چه کارآيي هايي است.
به هرحال اين ميان افزار نيز همانند ميان افزارهاي ديگر ممکن است داراي اشکال هايي باشد که درآينده و درحين کار مشخص خواهد شد.
شرکت اپل عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد .
اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار ، درآمد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص آن ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
۱۳۵/ ۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا