تلکام قطر درباره افزايش حجم پيامهاي ناخواسته هشدار داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” زاويا دات کام” ، تلکام قطر به منظور محافظت کابرانش دربرابراين تهديدها و خلاص شدن از شر آن ها ، توصيه هايي را براي راهنمايي ، به آنها پيشنهاد کرد.اين توصيه ها به منظور چگونگي مواجهه با پيام هاي متني و صوتي ناخواسته …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” زاويا دات کام” ، تلکام قطر به منظور محافظت کابرانش دربرابراين تهديدها و خلاص شدن از شر آن ها ، توصيه هايي را براي راهنمايي ، به آنها پيشنهاد کرد.
اين توصيه ها به منظور چگونگي مواجهه با پيام هاي متني و صوتي ناخواسته و مخرب   که با هدف دستيابي به اطلاعات شخصي کابران که روي تلفن هاي همرانشان ضبط شده ، ارايه شده است.
“عادل الموتاوا” مدير اجرايي اين شرکت به کاربران اعلام کرده است که مراقب خطرهاي بالقوه و نهاني که درپي ارايه کارت هاي ويزيت حرفه اي / تجاري عرضه شده  در فروشگاه ها باشند.
اين شرکت بويژه توصيه کرده است ، هنگامي که شرکت هاي مختلف خواهان دريافت اطلاعات بيشتري از کابران و يا شرکت ها هستند ، بيشتر مراقب باشند .
وي همچنين گفت :  پيامهاي ناخواسته نوشتاري و صوتي  موجب افزايش نگراني بسياري از کابران تلفن همراه در منطقه خاورميانه شده است ، بويژه اين که پيامهاي متني  مورداستفاده کلاهبرداران قرار مي گيرد.
موتاوا افزود: کيوتل با  بيش از ۴/۱ ميليون نفر کاربر تلفن همراه ، متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصي کابران است.
وي گفت : بسياري از شرکت ها ، که اغلب  در خارج از قطر قراردارند ، درتلاش و جستجو براي دستيابي به فهرست شماره دارندگان تلفن همراه وارسال حجم بسياري ازپيامهاي ناخواسته و مخرب که بيشترشان از طريق وب سايت هاي SMS ارسال مي شوند ،  هستند.
به گفته اين مدير کيوتل ، کاربران بايد مراقب شماره تلفن ها باشند و هنگام رد و بدل کردن شماره ها با افراد ي که در تماس هستند، احتياط بيشتري به خرج دهند.
قطر با ۴/۱ ميليون کاربر تلفن همراه  ، د اراي ضريب نفوذ بيش از صد درصد است.
۱۳۱ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا