ارزش بازار داده تلفن همراه آمريکا ۴۰ درصد رشد داشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اين بررسي درآمد بازار داده تلفن همراه آمريکا را در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي هشت ميليارد و ۲۰۰ميليون دلار اعلام کرد.اين گزارش در مجموع کل درآمد کسب شده اين بازار در شش ماه نخست سال ۲۰۰۸ ميلادي را ۱۵ ميليارد و ۷۰۰ميليون دلار اعلام …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اين بررسي درآمد بازار داده تلفن همراه آمريکا را در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي هشت ميليارد و ۲۰۰ميليون دلار اعلام کرد.
اين گزارش در مجموع کل درآمد کسب شده اين بازار در شش ماه نخست سال ۲۰۰۸ ميلادي را ۱۵ ميليارد و ۷۰۰ميليون دلار اعلام کرد و افزود:اين ميزان ۳۸درصد بيش از مدت مشابه سال گذشته است.
اين گزارش در ادامه با اعلام اين که بازار داده آمريکا يکبار ديگر توانسته است بر بازار داداه ژاپن غلبه کند ، افزود:فعالان اين بازار در آمريکا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا درآمد کسب شده از اين سرويس ارتباطي را براي سال ۲۰۰۸ به ۳۴ميليارد دلار برسانند.
در اين بررسي مشخص شد وريزون با کسب ۲۴.۴۱درصد از سهم درآمد کل بازار داده ، طلايه دار اصلي بازار اين سرويس در آمريکا است.
اسپرينت با ۲۱.۴۳درصد ، AT&T با ۲۲.۹۱درصد و  تي موبايل با در اختيار داشتن ۱۷درصد از سهم اين بازار در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
اين گزارش همچنين اعلام کرد که وريزون در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي، ۱۳درصد رشد را در کسب درآمد سرويس هاي داده به ثبت رسانده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا