توزيع قبوض صورتحساب مشترکان همراه اول به پست واگذار شد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از مقامات مسئول  قبوض  سيم کارت هاي دائمي منتهي به اين دوره  مشترکان همراه اول، از طريق شبکه پستي در سراسر کشور توزيع مي شود.  پس از توزيع قبوض ، مشترکان کمتر از سه  هفته مهلت خواهند داشت که نسبت به پرداخت صورتحساب خود، اقدام کنند.  دهم  شهريور ماه …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از مقامات مسئول  قبوض  سيم کارت هاي دائمي منتهي به اين دوره  مشترکان همراه اول، از طريق شبکه پستي در سراسر کشور توزيع مي شود.
 پس از توزيع قبوض ، مشترکان کمتر از سه  هفته مهلت خواهند داشت که نسبت به پرداخت صورتحساب خود، اقدام کنند.
  دهم  شهريور ماه آخرين زمان پرداخت  صورت حساب  مشترکان همراه  اول منتهي به اين دوره ذکر شده  است 
  چنانچه مشترکان صورتحساب خود را در مدت معين پرداخت نکنند، تلفن آن ها قطع يک طرفه شده و پس از اخطار بدهي، قطع کامل صورت مي گيرد .
 اين در حاليست که شرکت ارتباطات سياراخيرا  با ارسال پيام کوتاه به مشترکان خود، مبلغ صورتحساب اين دوره را اعلام کرده است.
يکي از مشکلاتي که پيش از اين مشترکان همراه اول، با آن دست به گريبان بودند، نرسيدن به موقع قبوض تلفن همراه و نيز اشتباه در ارسال اين قبوض به آدرس هاي موردنظر بود که به اعتقاد تحليلگران، به دليل عدم هماهنگي  شرکت ارتباطات سيار و پست صورت مي گرفت.
به همين دليل همراه اول با ارسال پيامک به مشترکان خود ، ضمن آگاه کردن مشترکان  از توزيع صورتحساب اين دوره ، جزييات مبلغ کارکرد را نيز اطلاع رساني کرده است، تا از اين پس عدم پرداخت به موقع صورتحساب ،به دليل آنچه که عدم اطلاع رساني شفاف ناميده مي شود،باعث قطع ارتباط مشترکان نشود.
همراه اول حدود ۱۷ ميليون مشترک سيم کارت دائمي دارد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا