روشن سيم کارت ياران را براي کاربران جوان افغانستان ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس گزارش روشن اين سيم کارت به معني “بهترين دوست ” است و دو گروه دري و پشتو زبان مي توانند از آن استفاده کنند.در اين گزارش آمده است: تعرفه اختصاصي به تماس هاي اين سيم کارت از دقيقه دوم محاسبه مي شود و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس گزارش روشن اين سيم کارت به معني “بهترين دوست ” است و دو گروه دري و پشتو زبان مي توانند از آن استفاده کنند.
در اين گزارش آمده است: تعرفه اختصاصي به تماس هاي اين سيم کارت از دقيقه دوم محاسبه مي شود و همچنين براي ارسال  پيامک آن نيز تخفيف  ويژه اي در نظر گرفته شده است.
“التاف لاداک” يکي از مديران اپراتور روشن در اين باره گفت:سيم کارت ياران در حال حاضر در تمام  فروشگاه هاي روشن در سراسر افغانستان در دسترس است.
وي با بيان اين که اين سيم کارت مخصوص جوانان افغاني ارايه شده است ،اعلام کرد ، حدود ۵۵ درصد از مردم اين کشور را جوانان زير ۲۰سال تشکيل مي دهند.
لاداک  با بيان اين که روشن سکان دار بازار ارتباطي افغانستان است ،ارايه فناوري هاي نوين و راهکارهاي جديد را يکي از نمونه هايي عنوان کرد که اين اپراتور را در صدر بازار ارتباطي اين کشور قرار داده است.
وي تعداد کاربران اين اپراتور را تا پايان نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۲ميليون نفر اعلام کرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در افغانستان تا ماه مي ۲۰۰۷ ميلادي ۲.۶ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸درصد اعلام شده است.
افغانستان سه اپراتور ارتباطي دارد که روشن در جايگاه نخست جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور جاي گرفته است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا