سوني اريکسون Bravia را در هند عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، هند بعد از ژاپن دومين کشوري است که گوشي Bravia را عرضه مي کند.براساس اين گزارش هنوز خبري مبني بر جزييات اين گوشي منتشر نشده اما کاربران موبايل بايد انتظار يک گوشي با ويژگي هاي عالي را داشته باشند.گزارش ها حاکي است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، هند بعد از ژاپن دومين کشوري است که گوشي Bravia را عرضه مي کند.
براساس اين گزارش هنوز خبري مبني بر جزييات اين گوشي منتشر نشده اما کاربران موبايل بايد انتظار يک گوشي با ويژگي هاي عالي را داشته باشند.
گزارش ها حاکي است که تمام گوشي هايي که با برند Bravia در ژاپن عرضه شده اند از ويژگي هاي پيشرفته برخوردارند و هيچکدام از آنها ساده و ابتدايي نيستند.
Bravia برند تلويزيون هاي LCD سوني است که انتظار مي رود اين گوشي تلفن همراه از صفحه نمايش با کيفيت بسيار بالايي برخوردار باشد و اين دستگاه را براي تماشاي تلويزيون مناسب کند.
پس از عرضه اين گوشي که بزودي در هند عرضه خواهد شد پيش بيني مي شود شعبه سوني اريکسون به زودي حدود ۱۰ ميليون دستگاه تلفن همراه به شکل سالانه توليد کند که بيشتر اين گوشي هاي از نوع ساده باشند بنابراين دستگاه هاي Bravia هند احتمالا در ژاپن ساخته خواهند شد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا