هدست بلوتوث BT530 فيلتر کننده صدا در آمريکا توليد شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل سافت پديا، اين هدست امکان انتقال صدا را با کيفيت بالا و بهتر از ديگر هدست ها را براي کاربران فراهم مي کند.اين هدست از فناوري Noise Blackout بهره مي برد و داراي دو بلندگو است که علاوه بر فيلتر کردن صداهاي بيرون خش و صداهاي کاربر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل سافت پديا، اين هدست امکان انتقال صدا را با کيفيت بالا و بهتر از ديگر هدست ها را براي کاربران فراهم مي کند.
اين هدست از فناوري Noise Blackout بهره مي برد و داراي دو بلندگو است که علاوه بر فيلتر کردن صداهاي بيرون خش و صداهاي کاربر را براي کاربر طرف مقابل رفع مي کند.
با اين حال پشتيباني و حفاظت از تکان ها و حرکت هاي صوتي و فناوري DSP ارتقا يافته و امکان مکالمه بدون صداهاي مزاحم و خارجي را براي کاربر فراهم مي کند.
بر اساس اين گزارش، بلوتوث هدست BT530 علاوه بر اتصال به تلفن همراه امکان اتصال به کامپيوتر و تلفن هاي روميزي را نيز دارد و مي توان از آن در محل کار يا خانه استفاده کرد.
اين دستگاه درحال مکالمه ۵/۵ ساعت و در حال آماده باش ۲۵۰ ساعت شارژ نگه مي دارد و مي توان آن را از طريق شارژر microUSB شارژ کرد.
اين هدست بلوتوث در ماه سپتامبر ( شهريور) با قيمت ۹۹/۹۹ دلار  عرضه مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا