سوييس کام در نيمه اول امسال ۸۴۰ ميليون فرانک درآمد داشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش درآمد کلي سوييس کام در اين دوره با ۱۷.۶درصد شد به پنج ميليارد و ۹۹۱هزارفرانک رسيده است.اين گزارش در ادامه همچنين اعلام کرد:درآمد عملياتي اين شرکت نيز با ۱۸.۹درصد افزايش به ۲ميليارد و ۴۲۷هزار فرانک رسيده است.سوييس کام در ادامه افزود:با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش درآمد کلي سوييس کام در اين دوره با ۱۷.۶درصد شد به پنج ميليارد و ۹۹۱هزارفرانک رسيده است.
اين گزارش در ادامه همچنين اعلام کرد:درآمد عملياتي اين شرکت نيز با ۱۸.۹درصد افزايش به ۲ميليارد و ۴۲۷هزار فرانک رسيده است.
سوييس کام در ادامه افزود:با وجود کاهش زمينه هاي رقابتي و قيمت ها ي کلان درآمد و درآمد عملياتي اين اپراتور در بازار سوييس ثابت مانده است.
اين اپراتور اعلام کرد که در سال مالي ۲۰۰۸ انتظار دارد درآمد خالص شرکت   به۱۲ميليارد و ۳۰۰ميليون فرانک و درآمد عملياتي آن  به چهار ميليارد و ۸۰۰ميليون فرانک برساند.
تعداد کاربران تلفن همراه در سوييس تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي بيش از هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۷درصد اعلام شده است.
سوييس ۱۲اپراتور ارتباطي فعال دارد که سوييس کام با چهارميليون و ۴۶۹هزار کاربر رتبه اول جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا