همکاري اريکسون و اپراتور “سيمين”ايسلند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اريکسون در گزارش خود آورده است:بر اساس اين قرارداد  راهکارهاي لازم را براي گسترش شبکه WCDMA/HSPA سيمين و تبديل ان به باند فرکانسي ۹۰۰مگا هرتز بکار مي گيرد.يک مقام آگاه در اين باره گفت: دراين قرارداد که قرار است مفاد آن در طي دو …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اريکسون در گزارش خود آورده است:بر اساس اين قرارداد  راهکارهاي لازم را براي گسترش شبکه WCDMA/HSPA سيمين و تبديل ان به باند فرکانسي ۹۰۰مگا هرتز بکار مي گيرد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت: دراين قرارداد که قرار است مفاد آن در طي دو سال به مورد اجرا گذاشته شود اريکسون تجهيزات راديويي WCDMA/HSPA و شبکه مرکزي GSM/WCDMA را تامين کند.
گسترش شبکه GSM ،ارتقا نرم افزار و انتقال يک سري از سرويس هاي تخصصي شامل يکپارچه سازي و گسترش سيستم ها از جمله مفاد ديگر موجود در قرارداد است که اريکسون موظف به انجام آن شده است.
تهيه سرويس ها درباند فرکانسي ۹۰۰مگا هرتز با ارتقا کيفيت سيگنال هاي امواج راديويي دسترسي به سرويس هاي پهن باند در نواحي حاشيه و روستايي را بهبود مي بخشد.
يکي از مقامات سيمين با ابراز رضايت از همکاري اين اپراتور با اريکسون ،بازار ارتباطات ايسلند را بسيار مستعد و رقابتي دانست و اعلام کرد ما براي حضور هر چه موفق تر در اين بازار نياز به شرکايي قوي و مستعد نياز داريم.
وي که نامش فاش نشده است ، همکاري با اين شرکت سوئدي را ايجاد فرصتي جديد براي افزايش تعداد کاربراني دانست که متمايل به استفاده از کاربردهاي نوين سرويس هاي تلفن همراه است.
تعداد کاربران تلفن همراه در ايسلند ۲۷۴هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۹درصد اعلام شده است.
ايسلند پنج اپراتور ارتباطي دارد که سيمين رتبه اول را دربين رقباي خود دارد اما  تعداد کاربران اين شرکت اعلام نشده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا