کاربرد تجهيزات مديريت تلفن همراه در بازار ارتباطات روبه افزايش است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، شرکت تحقيقاتي Ovum که در اين زمينه بررسي هايي انجام داده است در ادامه آورده است: افزايش پشتيباني از تکنولوژي هاي  پيشرفته ابزارهاي مديريت تلفن همراه اين انگيزه را به  توليد کنندگان اين تجهيزات داده است که هر چه بيشتر در جهت ارايه ابزاري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، شرکت تحقيقاتي Ovum که در اين زمينه بررسي هايي انجام داده است در ادامه آورده است: افزايش پشتيباني از تکنولوژي هاي  پيشرفته ابزارهاي مديريت تلفن همراه اين انگيزه را به  توليد کنندگان اين تجهيزات داده است که هر چه بيشتر در جهت ارايه ابزاري با کنترل مديريتي بيشتر تلاش کنند.
اين مرکز تحقيقاتي، کاربرد هاي کليدي تجهيزات مديريت کنترل را ،امكانات‌ عيب‌ يابي‌ و مديريت نرم افزار،ثبت نقايص وپيکربندي از راه دور عنوان کرد.
 اين مرکز در ادامه گزارش خود اعلام کرد که در فاصله فصل چهارم ۲۰۰۶ميلادي تا فصل چهارم ۲۰۰۷ ميلادي عرضه اين تجهيزات به بازار از رشد قابل ملاحظه اي برخوردار بوده است.
Ovum در ادامه گزارش خود اعلام کرد ، پيش بيني مي شود، رشد  در بعضي بخش هاي  اين تجهيزات تا پايان ۲۰۰۸ ميلادي بين ۴۴تا ۵۷  درصد برسد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا