اير اسپن امتياز وايمکس اکوادور را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، پاسيفيک اعلام کرد از ايستگاه هاي پايه وايمکس اير اسپن و راهکارهاي customer premise equipment  آن براي گسترش شبکه وايمکس پرسرعت استفاده خواهد کرد.اپراتور مذکور اعلام کرد که اين سرويس  را در Guayaquil، يکي از شهرهاي بزرگ اين کشور ارايه  مي دهد و در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، پاسيفيک اعلام کرد از ايستگاه هاي پايه وايمکس اير اسپن و راهکارهاي customer premise equipment  آن براي گسترش شبکه وايمکس پرسرعت استفاده خواهد کرد.
اپراتور مذکور اعلام کرد که اين سرويس  را در Guayaquil، يکي از شهرهاي بزرگ اين کشور ارايه  مي دهد و در نظر دارد با بکارگيري ايستگاه ها ي پايه اير اسپن در اين شهر سرويس هاي IP را براي کاربردهاي تجاري عرضه کند.
“آميت آنسيکووسکي” مدير فروش و مدير عامل بخش آمريکايي اير اسپن با ابراز رضايت از همکاري با اين اپراتور اکوادوري اعلام کرد : هم اکنون تعدادي کاربر اکوادوري از سرويس هاي ما بهره مند هستند و ما اميدواريم اين تعداد را در  آينده اي نزديک افزايش  و سهم خود را در بازار رقابتي اين کشور افزايش دهيم.
پاسيفيک يک شرکت ارتباط از راه دور است که مالکيت اصلي آن در اختيار دولت اکوادور است و  همچنين  امتياز انحصاري تهيه سرويس هاي خطوط ثابت بين المللي را در اين کشور در اختيار دارد.
 اين اپراتور سرويس هاي خود را در اختيار ۱۰استان اکوادور قرار مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اکوادور تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۰.۰۸ درصد اعلام شده است.
اکوادور  سه  اپراتور  تلفن همراه  فعال دارد.
اير اسپن سازنده تجهيزات و زيربناهاي شبکه هاي وايمکس است که در سال ۱۹۹۸ميلادي در انگلستان پايه ريزي شد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا