راين ۸ هزار نفر براي حفاظت از ايستگا ه ها استخدام کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل سايت “سلولارنيوز”، زاين در گزارش خود افزود : شرکت اين تعداد نيروي جديد را براي حفاظت از ژنراتورها و سوخت آنان و حفاظت ازسرقت تجهيزات اين ايستگاه ها استخدام کرده است.اين اپراتور همچنين اعلام کرد که اين افراد همچنين به منظور حفاظت از ژانراتورهاي سه …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل سايت “سلولارنيوز”، زاين در گزارش خود افزود : شرکت اين تعداد نيروي جديد را براي حفاظت از ژنراتورها و سوخت آنان و حفاظت ازسرقت تجهيزات اين ايستگاه ها استخدام کرده است.
اين اپراتور همچنين اعلام کرد که اين افراد همچنين به منظور حفاظت از ژانراتورهاي سه هزار و ۶۰۰ايستگاه پايه ارتباطي که به دليل  کمبود انرژي برق با نيروي ژانراتورهاي ديزلي کار مي کنند، اين افراد را به خدمت گرفته شدند.
زاين در ادامه گزارش خود آورده است: اين شرکت هر ثانيه ۴۵۰ليتر سوخت ديزلي براي بهره برداري از برج هاي پايه تلفن همراه استفاده مي کند.
“بايو ليگالي”مدير عامل  زاين نيجريه کمبود امکانات زير بنايي ارتباطي و اقتصاد ضعيف را از عوامل موثر بر عملکرد ضعيف اپراتورهاي تلفن همراه اين کشوردانست.
وي در ادامه خاطر نشان کرد:يکي از اين افراد حفاظتي چندي قبل به دليل هجوم مردم و شکستن حصار ايستگاه کشته شده است.
ليگالي همچنين اعلام کرد :شرکت در نظر دارد تا سه سال آينده يک ميليارد دلار براي توسعه شبکه تلفن همراه سرمايه گذاري کند.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در نيجريه ۵۲ميليون نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا اگوست۲۰۰۷ ميلادي ،۱۹.۲۵درصد اعلام شده است.
در اين کشور شش اپراتور تلفن همراه فعال  وجود دارد وزاين با بيش از ۱۲ميليون کاربر رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا