پست‌بانک پنج هزار و ۷۴۲ دفتر خدمات ارتباطي راه اندازي کرد

به گزارش موبنا روح‌الله خدارحمي اظهار داشت: مناقصه نرم‌افزار جامع بانکي مختص دفاتر ICT روستايي در حال انجام است و با خريد آن امکان ارايه خدمات برخط (on-line) در باجه‌هاي روستايي پست بانک مستقر در دفاتر ICT فراهم خواهد شد.  وي گفت: دفاتر خدمات ارتباطي (ICT) روستايي هم‌اينک با افتتاح بيش از ۲۹۰ هزار انواع …

به گزارش موبنا روح‌الله خدارحمي اظهار داشت: مناقصه نرم‌افزار جامع بانکي مختص دفاتر ICT روستايي در حال انجام است و با خريد آن امکان ارايه خدمات برخط (on-line) در باجه‌هاي روستايي پست بانک مستقر در دفاتر ICT فراهم خواهد شد.
 وي گفت: دفاتر خدمات ارتباطي (ICT) روستايي هم‌اينک با افتتاح بيش از ۲۹۰ هزار انواع حساب‌هاي بانکي، دريافت بيش از ۸ ميليون وجه قبوض آب،‌ برق، تلفن و گاز و پرداخت بيش از ۲۶ هزار فقره تسهيلات به روستائيان ،‌نقش رو به افزايشي در زندگي هموطنان روستايي پيدا کرده‌ است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ،مهندس خدارحمي در عين حال از امضاي تفاهم‌نامه با بيمه ايران خبر داد و افزود: با توجه به تفاهم‌نامه امضا شده با بيمه ايران، ارايه خدمات بيمه‌اي مورد نياز روستائيان از طريق اين دفاتر در حال نهايي شدن است.
وي همچنين به انجام مذاکرات و رايزني‌هاي صورت گرفته از طريق مخابرات، پست و پست‌بانک با ساير دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در آينده نزديک خدمات ساير دستگاه‌ها نيز از طريق دفاتر مذکور به روستاييان قابل ارايه خواهد بود.
از طريق اين دفاتر که با سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي مخابرات و با همکاري پست‌و پست‌بانک به بهره‌برداري رسيده‌اند، مجموعه‌اي از خدمات مربوط به حوزه ارتباطات چون خدمات اينترنت،‌خدمات تلفني، ‌خدمات پستي، و خدمات پست بانک در کنار هم ارايه مي‌شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا