شرکت “پارس کامتل” همچنان توزيع کننده رسمي گوشي هاي سوني اريکسون است

“حسين پاينده” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است شايعات مختلفي در خصوص متوقف شدن فعاليت شرکت پارس کامتل در خصوص عرضه گوشي هاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه پخش شده است.وي افزود: اين شايعات به اين علت پخش شده است که در يکي از تبليغات گوشي هاي سوني …

“حسين پاينده” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است شايعات مختلفي در خصوص متوقف شدن فعاليت شرکت پارس کامتل در خصوص عرضه گوشي هاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه پخش شده است.
وي افزود: اين شايعات به اين علت پخش شده است که در يکي از تبليغات گوشي هاي سوني اريکسون در يکي از رسانه هاي مکتوب، نامي از اين شرکت توزيع کننده برده نشده بود.
مدير عامل شرکت کامتل تصريح کرد: در حال حاضر همچنان اين شرکت به فعاليت خود در زمينه عرضه گوشي هاي سوني اريکسون و موتورولا ادامه مي دهد.
پاينده با اشاره به بالا بودن تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي تلفن همراه اعلام کرد: اکثر شرکت هاي قانوني از جمله اين شرکت در انتظار  کاهش تعرفه به سر مي برند چرا که با کاهش تعرفه مي توان به طور جدي تري به گسترش فعاليت در زمينه عرضه گوشي ها پرداخت.
هم اکنون شرکت “پارس کامتل”، “سيتادل تلکام”، “پارس نيکاتل” و “نامداران” از نمايندگي هاي گوشي هاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه کشور به شمار مي آيند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا