برخورد پليس اماکن عمومي با تعميرگاه هاي متخلف گوشي تلفن همراه

سرهنگ مهدي احمدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در راستاي طرح برخورد با بلوتوث بازان ، پليس اماکن عمومي بر تعميرگاه هاي تلفن همراه که مي توانند منبع انتشار بلوتوث هاي مخرب و غير اخلاقي باشند، نظارت خواهد کرد.وي گفت:برخي از اين تعميرگاه ها به انتشار اطلاعات خصوصي افراد که در …

سرهنگ مهدي احمدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در راستاي طرح برخورد با بلوتوث بازان ، پليس اماکن عمومي بر تعميرگاه هاي تلفن همراه که مي توانند منبع انتشار بلوتوث هاي مخرب و غير اخلاقي باشند، نظارت خواهد کرد.
وي گفت:برخي از اين تعميرگاه ها به انتشار اطلاعات خصوصي افراد که در گوشي موبايل آن ها وجود دارد اقدام مي کنند که پليس اماکن عمومي با قاطعيت با اين گونه مراکز برخورد خواهد کرد.
مديرکل روابط عمومي ناجا با تاکيد بر اينکه بايد با سوءاستفاده از انتشار اطلاعات خصوصي افراد که تاکنون بيشتر در قالب فيلم و عکس ، منتشر شده برخورد کرد، يادآور شد: پليس اماکن عمومي به تمامي تعميرگاه هاي مجاز سطح کشور در اين خصوص ابلاغيه داده و چنانچه از اين قانون تخطي شود به موجب اين ابلاغيه برخورد خواهد کرد.
سرهنگ احمدي از شناسايي تعداد انگشت شماري از اين مراکز که منبع انتشار بلوتوث هاي مخرب بودند خبر داد و گفت: تاثيرات اين طرح به زودي در جامعه ديده خواهد شد.
وي از هموطنان خواست تا چنانچه شکايتي از تعميرگاه هاي تلفن همراه دارند موضوع را از طريق ۱۱۰ به واحد اماکن عمومي اطلاع دهند.
پيش از اين نيز سرهنگ احمدي از طرح برخورد با بلوتوث بازان در اماکن عمومي نظير مترو و پارک ها در راستاي طرح امنيت اجتماعي خبر داده بود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا