موتور جستجوي گوگل در دهکده المپيک پکن چرخ مي زند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، وب سايت رسمي گوگل موتور جستجويش را براي بازي هاي المپيک ارايه داده و امکان بهترين دسترسي به بازي هاي المپيک پکن را براي کاربران فراهم کرده است.بر اين اساس براي جستجو، يک کلمه کليدي مربوط به المپيک مثلا شنا علاوه بر اعلام …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، وب سايت رسمي گوگل موتور جستجويش را براي بازي هاي المپيک ارايه داده و امکان بهترين دسترسي به بازي هاي المپيک پکن را براي کاربران فراهم کرده است.
بر اين اساس براي جستجو، يک کلمه کليدي مربوط به المپيک مثلا شنا علاوه بر اعلام نتايج معمول، فهرستي از رخدادهاي مربوط به شنا و برنامه هاي آينده اين بازي را به کاربران ارايه مي دهد.
هنگامي که کاربر روي دستگاه تلفن همراهش درباره ژيمناستيک جستجو مي کند گوگل فهرستي از رخدادهاي مربوط به ژيمناستيک و برنامه هاي آينده که در زمينه ژيمناستيک قرار است اجرا شود نشان خواهد داد.
گوگل در کنار جستجوي ارتقا يافته، سايت کوچک Mountain View را نيز مخصوص المپيک براي موبايل عرضه کرده است.
به اين ترتيب کابران مي توانند در اين آدرس به همه ورزش هاي المپيک همچون تير اندازي، دوچرخه سواري، قايقراني، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه، واتر پلو و غيره دسترسي داشته باشند.
اين سرويس جديد و وب سايت کوچک در بيش از ۶۰ کشور و ۳۶ زبان در دسترس کاربران تلفن همراه قرار مي گيرد.
همه اين سرويس هاي موبايلي براي امکان دسترسي راحت تر به نتايج و بازي هاي المپيک ارايه مي شود.
بر اساس اين گزارش اين بازي ها تا ۲۴ آگوست با حضور ۲۰۰ تيم ملي از کشورهاي مختلف در طول ۳۰۰ رخداد ورزشي به کار خود ادامه خواهد داد .
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا