موتورولا امتياز گسترش شبکه GSMچاينا موبايل را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد موتورولا موظف به پشتيباني از تجهيزات شبکه و پاره اي از سرويس ها ي اين اپراتور است.گسترش و بهينه سازي شبکه در ۱۶استان و شهر چين از جمله مفاد ديگر موجود در قرارداد است که موتورولا موظف به انجام آن است.“روي بين کائو”مدير بخش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد موتورولا موظف به پشتيباني از تجهيزات شبکه و پاره اي از سرويس ها ي اين اپراتور است.
گسترش و بهينه سازي شبکه در ۱۶استان و شهر چين از جمله مفاد ديگر موجود در قرارداد است که موتورولا موظف به انجام آن است.
“روي بين کائو”مدير بخش چين موتورولا بابيان اينکه موتورولا بيش از ۲۰سال است که در زمينه هاي مختلف با چاينا موبايل همکاري مي کند افزود:بر پايه اين همکاري در نظر داريم جديد ترين تکنولوژي هاي شبکه ارتباطي را براي گسترش شبکه GSMخود بکار گيريم.
بر اساس تازه ترين آمار منتشر شده چاينا موبايل تا ۳۱مي ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۴۰۰ميليون کاربر بي سيم داشته است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رودقصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا