نمونه اوليه گوشي تلفن همراه جديد با قاب چوبي رونمايي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي – به د ليل قاب چوبي آن – درکل دوستدار محيط زيست است و از چوب افرا با قطر کم و وزن سبک با دکمه هاي لمسي ساخته شده است.اين گوشي به شکل کشويي طراحي وساخته شده است ولي حالت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي – به د ليل قاب چوبي آن – درکل دوستدار محيط زيست است و از چوب افرا با قطر کم و وزن سبک با دکمه هاي لمسي ساخته شده است.
اين گوشي به شکل کشويي طراحي وساخته شده است ولي حالت کشويي بودن آن اندکي تفاوت دارد به اين صورت که با بازشدن ( کشويي) گوشي صفحه نمايش LCD آن ظاهر مي شود به اين معني که صفحه نمايش آن در قسمت پشت صفحه جلويي (front panel) قرارداده شده است.
اين گوشي توسط  دو نفر با نام هاي ” هيون جين يون” Hyun Jin Yoon و “ايون هاک لي” Eun Hak Lee طراحي و ساخته شده است . ( مليت اين دو طراح ذکر نشده است).
اين گوشي جديد با طراحي بي نظيرو سيستم لمسي ، در اندازه هاي ۵/۴ – ۴/۱۰ – ۸/۹ سانتيمتر طراحي وساخته شده است و سيستم پخش موسيقايي “ام پي تري پلي ير” ، دوربين ديجيتال و کارکردهاي تلفني و متني از جمل قابليت ها و سيستم هاي بکاررفته درآن است.
قيمت فروش و زمان عرضه به بازار اين گوشي اعلام نشده است.
۱۳/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا