نوکيا گوشي سازگار با بازار موسيقي” زون” توليد مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اباوت – الکترونيکزدات اي يو”  ،  اين پروژه نوکيا شامل گوشي هاي مرسوم و فعلي نوکيا نمي شود.فروشگاه يا بازار موسيقايي زون Zune  سرويس صوتي  ديجيتالي است که توسط مايکروسافت عرضه مي شود و کاربران مي توانند با استفاده از يک نرم افزار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اباوت – الکترونيکزدات اي يو”  ،  اين پروژه نوکيا شامل گوشي هاي مرسوم و فعلي نوکيا نمي شود.
فروشگاه يا بازار موسيقايي زون Zune  سرويس صوتي  ديجيتالي است که توسط مايکروسافت عرضه مي شود و کاربران مي توانند با استفاده از يک نرم افزار آنلاين از سرويس هاي موسيقايي که به صورت آنلاين پخش مي شود، استفاده کنند.
نوکيا اعلام کرد درآينده گوشي هايي توليد  و عرضه خواهد کرد که قابليت استفاده از اين سرويس را داشته باشند.
اين فرمت موسيقايي درحال حاضر حفاظت شده است و هيچ وسيله ديگري بجز وسايلي که از سيستم مديا پلير زون استفاده مي کنند،  قابليت استفاده از آنرا ندارد.
شرکت نوکيا  درطرح جديدش نرم افزارهايش را مطابق با محتوي فروشگاه موسيقايي زون که با سيستم مايکروسافت کار مي کند ،  طراحي و سازگار مي کند.
هنوز مشخص نشده است گوشي هايي که نوکيا درآينده عرضه خواهد کرد قابليت استفاده از سرويس زون را بطور مستقل و مستقيم خواهند داشت يا بايد از طريق يک نرم افزار واسط اين کار صورت بگيرد.
نوکيا در حال حاضر درگوشي هايش براي انتقال و تبادل اطلاعات از سيستم عامل سيمبيان نسخه هاي ۴۰ و ۶۰ استفاده مي کند.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفاتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارند.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا