بازار گوشي هاي سامسونگ به آرامي سپري مي شود

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است، شرکت “پارس مايکروتل” که هم اکنون تنها نماينده فعال در زمينه توزيع گوشي هاي سامسونگ به شمار مي آيد براي فروش بهتر اقدام به عرضه جديدترين مدل هاي اين برند در بازار تلفن همراه تهران کرده است.گوشي هاي G810 ، M620 …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است، شرکت “پارس مايکروتل” که هم اکنون تنها نماينده فعال در زمينه توزيع گوشي هاي سامسونگ به شمار مي آيد براي فروش بهتر اقدام به عرضه جديدترين مدل هاي اين برند در بازار تلفن همراه تهران کرده است.
گوشي هاي G810 ، M620 ،U900 و D780 از جديدترين مدل هاي برند سامسونگ به شمار مي آيند به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۸۸۰ هزار ريال، يک ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، چهار ميليون و ۵۹۰ هزار ريال و دو ميليون و ۹۹۰ هزار ريال  در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
ساير مدل هاي اين برند از جمله D900i، U600، E250 و G700 به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا بدون نوسان قيمت به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۵۹۰ هزار ريال، يک ميليون و ۹۵۰ هزار ريال، ۹۹۰ هزار ريال و يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
به گفته فروشندگان مدل هاي D900i و U600 اين برند تا کنون به عنوان پرفروش ترين گوشي هاي برند سامسونگ در بازار تلفن همراه معرفي شده اند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا