همکاري شرکت هريس استاراتکس و آپتوس استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد آپتوس پوشش دهي سرويس هاي فناوري نسل سوم خود را در اختيار ۹۸درصد از جمعيت استراليا مي گذارد.آپتوس اعلام کرد ازراهکارهاي استراتکس براي تهيه ايستگاه هاي پايه تلفن همراه مجهز به IP استفاده خواهد کرد.آپتوس در ادامه گزارش خود همچنين اعلام کرد از راهکارهاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد آپتوس پوشش دهي سرويس هاي فناوري نسل سوم خود را در اختيار ۹۸درصد از جمعيت استراليا مي گذارد.
آپتوس اعلام کرد ازراهکارهاي استراتکس براي تهيه ايستگاه هاي پايه تلفن همراه مجهز به IP استفاده خواهد کرد.
آپتوس در ادامه گزارش خود همچنين اعلام کرد از راهکارهاي مديريت استراتکس براي کنترل ترافيک اينترنتي شبکه و فناوري TDMآن استفاده مي کند.
 “کاح رحوتان”مدير آپتوس با ابراز خرسندي از همکاري اين اپراتور با استراتکس اين قرارداد را نقطه عطف همکاري دو شرکت اعلام کرد و افزود:آپتوس به عنوان يکي از اپراتورهاي مطرح در استراليا در نظردارد با استفاده از سرويس هاي راديويي ماکروويو قابليت سرويس هاي خطوط همراه ،ثابت و پهن باند خود را ارتقا دهد.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در استراليا ۶اپراتور ارتباطي وجود داردو تازه ترين آمار نشان مي دهد که تعداد کاربران اپتوس تاپايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي هفت ميليون و ۲۰۰هزار نفربوده است.اين اپراتور رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
“هريس استراتکس نتورکس”تهيه کننده راهکارهاي شبکه هاي بي سيم براي تلفن همراه و سرويس هاي بي سيم خطوط ثابت است .مقر اصلي اين شرکت در کاروليناي شمالي قراردارد.اين شرکت سرويس هاي خود را به ۱۵۰کشور جهان عرضه مي کند.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا