اريکسون و تلفنيکا در آمريکاي لاتين با يکديگر همکاري مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد اريکسون موظف است سرويس هاي مشاوره تجاري همچون ارزيابي ريسک هاي مالي ومديريت بيمه مالي در دوره هاي مختلف را در اختيار تلفنيکا قرار دهد.اريکسون همچنين بايد سرويس هاي يکپارچه سازي سيستم همچون طراحي،انطباق و راهکارهاي بيمه مالي سفارش شده توسط مشتري را براي تلفنيکا …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد اريکسون موظف است سرويس هاي مشاوره تجاري همچون ارزيابي ريسک هاي مالي ومديريت بيمه مالي در دوره هاي مختلف را در اختيار تلفنيکا قرار دهد.
اريکسون همچنين بايد سرويس هاي يکپارچه سازي سيستم همچون طراحي،انطباق و راهکارهاي بيمه مالي سفارش شده توسط مشتري را براي تلفنيکا ارايه دهد.
“لوييز ميگوئل گيلپرز”مدير اجرايي تلفنيکاي آمريکاي لاتين با ابراز خرسندي از همکاري اين اپراتور با اريکسون،راهکارهاي اين شرکت سوئدي را عاملي موثر در جهت رشد و توسعه هر چه بيشتر قابليت ها وکارايي هاي تلفنيکا دانست و تصريح کرد:اريکسون در حال حاضر ۷۰۰هزار پروژه مشاوره تجاري خود را در اختيار مشتريان خود در سراسر جهان قرار داده است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد.فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
تلفنيکا (مووي استار) اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر است که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا