با ورود شرکت مخابرات ايران ،بورس رونق دوباره مي گيرد

دکتر محمد علي يوسفي نژاد در گفت و گو با موبنا گفت:  بازار بورس در کنار شفافيت ، کارايي و منصفانه بودن ، داراي مزاياي ديگري براي سرمايه گذاران است که از آن جمله مي توان به نبود حد سرمايه اشاره کرد، به نحوي که امکان ورود هر فردي با هر ميزان سرمايه به اين …

دکتر محمد علي يوسفي نژاد در گفت و گو با موبنا گفت:  بازار بورس در کنار شفافيت ، کارايي و منصفانه بودن ، داراي مزاياي ديگري براي سرمايه گذاران است که از آن جمله مي توان به نبود حد سرمايه اشاره کرد، به نحوي که امکان ورود هر فردي با هر ميزان سرمايه به اين بازار فراهم است.
وي گفت :به عنوان مثال در بورس اوراق بهادار شما مي توانيد به راحتي با مبالغ مختلفي بخشي از سهام يک شرکت بزرگ و معتبر  همانند شرکت مخابرات ايران را خريداري کنيد.
اين کارشناس مسائل اقتصادي گفت: پوشش در مقابل تورم، اعمال حق راي و مشارکت در اداره امور شرکت و نيز احساس مشارکت در امور توليدي و تجارتي از جمله مزايايي است که براي سرمايه گذاران با خريد سهام در بورس ملموس خواهد بود.
وي گفت : براين اساس سهام شرکت مخابرات طبق موارد ساز و کار عملياتي خريد و فروش در بورس اوراق بهادار، از طريق کارگزاران در بورس معامله مي شود.
اين کارشناس مسائل اقتصادي گفت:از آنجايي که دامنه نوسان قيمت ها در بورس تهران هميشه وجود داشته است بنابراين به سرمايه گذاران توصيه مي شود که دلايل افزايش يا کاهش قيمت سهام را جستجو کرده و از اقدام عجولانه در خصوص خريد و فروش آن پرهيز کنند.
يوسفي نژاد تاکيد کرد : کارگزاران موظف به انجام وظايف خود در چارچوب قوانين و مقررات موجود هستند و سرمايه گذاران براي خريد سهام شرکت مخابرات کافي است تا روز قبل از عرضه سهام، به اين کارگزاران که داراي دفاتر و شعب مختلفي در نقاط کشور هستند مراجعه کنند.
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا