تي موبايل گوشي هاي موتورولا را ۵۰ درصد ارزانتر مي فروشد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش بيشتر گوشي هاي موتورولا را کاربران آمريکايي مي توانند با نصف قيمت با دو سال قرارداد خريداري کنند.از جمله اين گوشي ها مي توان به ROKR E8، RAZR2، RAZR V3 و W490 اشاره کرد.گوشي ROKR E8 با قيمت ۱۹۹ …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش بيشتر گوشي هاي موتورولا را کاربران آمريکايي مي توانند با نصف قيمت با دو سال قرارداد خريداري کنند.
از جمله اين گوشي ها مي توان به ROKR E8، RAZR2، RAZR V3 و W490 اشاره کرد.
گوشي ROKR E8 با قيمت ۱۹۹ دلار با دو سال قرارداد عرضه شده بود که هم اکنون اين گوشي با قيمت ۹۹ دلار و دو سال قرارداد قابل خريداري است.
گوشي ROKR E8 يکي از آخرين گوشي هاي موتورولا است که در آمريکا عرضه شده و براي کاربران جوان که به ويژگي موسيقيايي پيشرفته نياز دارند طراحي شده است.
 اين گوشي داراي ۲ گيگابايت حافظه داخلي، کليدهاي ناوبري حساس به لمس، کيفيت بالا صداي، بلوتوث ۲.۰ با A2DP، راديو FM استريو، مرورگر وب، ايميل و دوربين دو مگاپيکسلي است که همه اين ويژگي ها در يک دستگاه با ضخامت ۵/۱۰ ميليمتر به شکل کندي بار گنجانده شده است.
علاوه بر E8 گوشي RAZR2 نيز با قيمت ۹۹ دلار عرضه مي شود.
بر اساس اين گزارش ،سازندگان بزرگي چون نوکيا نيز تصميم دارند که قيمت برخي گوشي هاي موسيقيايي و چندرسانه اي  را ۱۰ درصد کاهش دهند اين در حالي است که سامسونگ تعدادي از گوشي هايش را با ۵۰ درصد تخفيف در کانادا به فروش رساند.
جزييات بيشتر در باره قيمت ديگر گوشي هاي موتورولا در سايت سافت پديا ذکر نشده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا