استقبال نوجوانان از بازي هاي تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، در همين حال تلفن هاي همراه امکانات وقابليت هاي جالب و نهفته ي جديدي  را  پبش  روي  کاربران قرار داده به طوري که اين کالاي ارتباطي وارد زندگي شخصي افراد به خصوص کودکان و نوجوانان نيز شده است.تا چند سال پيش کودکان براي سرگرمي خود به بازي با وسايلي همچون آتاري …

به گزارش خبرنگار موبنا، در همين حال تلفن هاي همراه امکانات وقابليت هاي جالب و نهفته ي جديدي  را  پبش  روي  کاربران قرار داده به طوري که اين کالاي ارتباطي وارد زندگي شخصي افراد به خصوص کودکان و نوجوانان نيز شده است.
تا چند سال پيش کودکان براي سرگرمي خود به بازي با وسايلي همچون آتاري و فوتبال دستي مي پرداختند ولي هم اکنون با گذشت زمان اکثر کودکان بازي با گوشي تلفن همراه را نسبت به ساير تفريحات ترجيح مي دهند.
بازي يکي از امکانات گوشي هاي تلفن همراه به شمار مي آيد که هيچ کس در هنگام خريد به آن توجه نمي کند و اين در حاليست که تصور نمي شد زماني  افراد به منظور استفاده از بازي هاي گوشي هاي  تلفن همراه اقدام به خريد اين وسيله ارتباطي کنند.
علاقه شديد کاربران امر باعث شده تا تقريبا اکثر بازي هاي پرطرفدار کامپيوتري ، يک نسخه ي موبايلي هم داشته باشند و خيلي ها از طراحي بازي براي موبايل درآمد خوبي کسب کنند.
در همين حال شرکت نوکيا نيز با توجه به علاقه کاربران نسبت به بازي هاي موبايل نرم افزار مخصوصي را براي علاقمندان بازي هاي موبايلي روانه بازار کرده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا