سرمايه گذاري ۲۲۳ميليون دلاري رلتل نيجريه براي تغيير نام

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رلتل هدف از اين تغيير نام را باعث تغيير موقعيت شرکت به يک تهيه کننده سرويس هاي موبايلي اعلام کرد.يک مقام آگاه در اين باره گفت : با اين طرح اپراتور مذکور مي تواند تمام مجوزهاي جهاني سرويس هاي موبايلي را بدست آورد.اين اپراتر در حال حاضر ۶۲شهر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رلتل هدف از اين تغيير نام را باعث تغيير موقعيت شرکت به يک تهيه کننده سرويس هاي موبايلي اعلام کرد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : با اين طرح اپراتور مذکور مي تواند تمام مجوزهاي جهاني سرويس هاي موبايلي را بدست آورد.
اين اپراتر در حال حاضر ۶۲شهر و ۳۵۰روستاي نيجريه  را تحت پوشش دارد و گنجايش افزايش تعداد کاربر ان خود را از ۵/ کاربر تا ۵ميليون نفر دارا است.
 “اوج يودقا”يکي از مقامات رلتل با اعلام اين که گنجايش ارايه پنج ميليون خط را به متقاضيان خود داريم، اعلام کرد با اين وجود در حال سازمان دهي مواردي هستيم که بتوانيم ۱۰ميليون خط را به شبکه خود اضافه کنيم.
وي افزود با نام جديد “زوم موبايل” چندين طرح جديد را نيز ارايه خواهيم داد.
“استارکامز”رقيب اين اپراتور نيز که در حال حاضر يک ميليون و ۶۰۰هزار کاربر دارد، اعلام کرده است که براي افزايش سرويس هاي شبکه خود  400ميليون دلار سرمايه گذاري خواهد کرد.
اين شرکت از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۰۲ ميلادي تاکنون ۶۰۰ميليون دلار در اين کشور سرمايه گذاري کرده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در نيجريه ۵۲ ميليون نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا آگوست۲۰۰۷ ،۱۹.۲۵درصد اعلام شده است.
در اين کشور پنج اپراتور تلفن همراه فعال  وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا