ناشنوايان نيز مي توانند از iPhone 3G استفاده کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، کاربران آمريکايي تلفن همراه که از مشکلات شنوايي رنج مي برند يا نمي توانند به خوبي صحبت کنند از اين پس مي توانند از گوشي iPhone 3G  با سرويس جديد تبديل صوت به متن TAP (Text Accessibility Plan) استفاده کنند.بر اساس اين گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، کاربران آمريکايي تلفن همراه که از مشکلات شنوايي رنج مي برند يا نمي توانند به خوبي صحبت کنند از اين پس مي توانند از گوشي iPhone 3G  با سرويس جديد تبديل صوت به متن TAP (Text Accessibility Plan) استفاده کنند.
بر اساس اين گزارش اين کاربران مي توانند با پرداخت ماهانه ۵۰ دلار از سرويس هاي پيام کوتاه متني سراسري نامحدود؛ داده و محتواهاي ايميل و مرور وب نامحدود؛ ايميل صوتي بصري و با پرداخت ۴۰ سنت براي هر دقيقه از مکالمات صوتي نيز استفاده کنند.
به علاوه کاربراني که دوست دارند به برنامه ايميل AT&T نيز دسترسي داشته باشند مي توانند با پرداخت ماهانه ۶۵ دلار از اين ويژگي به اضافه برنامه هاي مذکور و سرويس Exchange ActiveSync استفاده کنند.
البته هر دو سرويس ۵۰ و ۶۵ دلاري Text Accessibility Plans تنها از طريق قرارداد دو ساله با AT&T ممکن مي شود.
با سرويس TAP براي iPhone 3G کاربران مي توانند مستقيما با صفحه نمايش لمسي Multi-Touch از سرويس مکالمه صوت به متن استفاده کنند.
بر اساس اين گزارش افراد ناشنوا بايد اين سرويس را از صفحه وب NCCD شرکت AT&T دانلود کنند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا