افزايش ۸۲ درصدي کاربران سرويس نقشه هاي موبايلي درآمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين آمار همچنين مشخص شد در اين مدت تعداد کاربراني که در اروپا از سرويس مذکور استفاده مي کنند ۴۹درصد افزايش داشته است.بر اساس اين آمار مي توان اين گونه نتيجه گيري کرد که حدود ۸ درصد کل کاربران آمريکايي و ۳درصد از کاربران اروپايي  تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين آمار همچنين مشخص شد در اين مدت تعداد کاربراني که در اروپا از سرويس مذکور استفاده مي کنند ۴۹درصد افزايش داشته است.
بر اساس اين آمار مي توان اين گونه نتيجه گيري کرد که حدود ۸ درصد کل کاربران آمريکايي و ۳درصد از کاربران اروپايي  تا پايان مي ۲۰۰۸ ميلادي کاربر سرويس هاي نقشه تلفن همراه بوده اند.
در ادامه اين گزارش از گوشي آيفون به عنوان يکي از بهترين گوشي هاي مجهز به سيستم نقشه خوان نام برده شد که در آمريکا طرفداران زيادي را به خود جذب کرده است.
اين گزارش در ادامه مي افزايد : بر خلاف آمريکاييان گوشي محبوب کاربران اروپايي براي استفاده از اين سرويس  مدل هاي N95و N70 نوکيا است.
بر اساس آمارموجود، حدود ۷۳درصد از کابران آمريکايي و ۵۷درصد از کاربران اروپايي به سيستم هاي نقشه خان دسترسي دارند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۸۱ درصد است و در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا