تعداد کاربان زاين در نيمه اول ۲۰۰۸ از ۵۰ نفر ميليون فراتر رفت

به گزار ش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،گروه زاين اعلام کرد افزايش اين تعداد کاربر،باعث کسب سه ميليارد و ۴۸۸ميليون دلار درآمد شده است که  افزايش ۲۶درصدي در مقايسه با نيمه اول سال ۲۰۰۷ ميلادي نشان مي دهد.در ادامه اين گزارش همچنين آمده است که سود ناخالص اين اپراتور در مقايسه با مدت …

به گزار ش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،گروه زاين اعلام کرد افزايش اين تعداد کاربر،باعث کسب سه ميليارد و ۴۸۸ميليون دلار درآمد شده است که  افزايش ۲۶درصدي در مقايسه با نيمه اول سال ۲۰۰۷ ميلادي نشان مي دهد.
در ادامه اين گزارش همچنين آمده است که سود ناخالص اين اپراتور در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته با ۲۰درصد افزايش به يک ميلياردو ۳۰۵ميليون دلار رسيده است.
زاين ،سود خالص اين شرکت  را با هفت درصد افزايش نسبت به نيمه دوم ۲۰۰۷ ميلادي ۵۵۱ميليون و ۵۰۰هزار دلار اعلام کرد.
يکي از مقامات آگاه زاين اعلام کرد که اين شرکت در حال درو کردن نتايج سرمايه گذاري خود در سه کشور عراق، نيجريه و سودان است.
زاين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است به طوري که کشورهاي خاورميانه،کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارنداين شرکت در  لبنان ،عراق،بورکينا فاسو،چاد،جمهوري کنگو،گابون ،کنيا،ماداگاسکارو چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
۱۳۴/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا